Subject: Ligipääsutee
From: "Taivo Aus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 22:41:49 +0300

Tere,

Avaldan soovi ligipääsu-, sissesõidutee rajamiseks järgmistele
katastriüksustele: 62904:001:0187, 62904:001:0188, 62904:001:0189,
62904:001:0190 ja 62904:001:0191.

Manuses kaardirakenduse väljavõte millele märgitud soovitud sissesõidutee
asukoht.

Manuses samuti märgitud teise võimaliku sissesõidutee asukoht kuid see on
lennujaama eraomandis ja seal on kuivenduskraav mis teeb ligipääsu
mootorsõidukitele võimatuks.

Varasemalt olid ülalpool toodud katastriüksused registreeritud elamumaaks
ja meie registreerisime need ümber tootmismaaks kuna planeerisime
päikesepargi ehitust. Kahjuks me ei saanud Eesti Energia poolt luba
energiatoodangut nende võrku edastada kuna nende võrgurajatis ei ole
piisavalt tugev, et tootlust vastu võtta.

Nüüd oleme otsustanud registreerida katastriyksused tagasi elamumaadeks ja
seoses sellega soovime ligipääsuteed.

Ystävällisin terveisin,

 Taivo Aus

Sähköwirtaus OY

Y-tunnus: 2953578-9

VAT tunnus: FI29535789

Osoite: Hirvitie 11 C 1, 01450, Vantaa

Puhelin: +358 408474133

Sähköposti:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]